AFGEPRIJSDE PRODUCTEN TOT 50%
klantenservice +39 0541.623760
Winkelwagen
PROMOTION OCTOBER 2018

Orders, verzenden & retourneren

Hoe kan ik de volgorde van de Viadurini.it te maken?
Als u één of meerdere producten van uw keuze, nadat u ze toe te voegen aan de winkelwagen met behulp heb gewezen op de "Add to Cart", klik op "Naar de kassa". U krijgt een pagina waar u een formulier invult met uw persoonlijke gegevens voor de facturering en de scheepvaart te zien. De eerste keer dat u een aankoop met ons uw gegevens worden opgeslagen en vervolgens de daaropvolgende aankopen te vergemakkelijken. Er is ook een speciale vorm met het factuuradres als u de factuur.
viadurini.it is een bedrijf dat gemachtigd om de online verkoop en respecteert de algemene voorwaarden gepubliceerd op haar website.

Hoe een goede Viadurini.it korting gebruiken?
Als u in het bezit bent van één van onze kortingsbon die u kunt gebruiken bij het invoeren van de code in het venster in het groen "Kortingscode" voor bevestiging van de bestelling en in de winkelwagen te voegen door te klikken op de knop "ok".
Na het invoeren van uw gegevens, wordt u doorverwezen naar de feitelijke betaling proces zelf, waar u de betaalmethode u verkiest kunt opgeven. Tot slot te klikken op "Naar de kassa" knop kunt u een overzicht van de gemaakte keuzes te bekijken.
Gaat u akkoord met de voorwaarden van de verkoop en betaling ontvangt u eindelijk uw bestelling. U ontvangt een bevestiging per e-mail met alle details van de aankoop.
Het is belangrijk te weten dat de producten die u toe te voegen aan uw winkelwagen niet automatisch worden gereserveerd. De aankoop kan worden geacht om te draaien pas aan het einde van het versturen van de orde van de in artikel bedoelde procedures. 2 van de algemene verkoopvoorwaarden. Je moet dan te voltooien zo snel mogelijk op het proces van het kopen om te voorkomen dat item dat moet worden gekocht door anderen voor jou.

Ik kan de voortgang van mijn bestelling volgen?
Natuurlijk! Het is heel gemakkelijk om waar uw product te zien. toegang tot alleen de "Mijn Profiel" klik "mijn bestellingen" waar u al uw bestellingen met hun specificaties kunnen zien.
Ongeveer 3 dagen voor de levering zullen wij u op de hoogte via e-mail dat uw pakket op het punt staat te leveren ondertekenen.

Levering van mijn bestelling?
Wanneer u een bestelling ontvangt u lijsten met de verwachte levertijden In geval van vertraging niet veroorzaakt door ons, maar door de provider plaatst, wordt u zo snel mogelijk worden gemeld via e-mail informatie. Voor eventuele problemen en / of verduidelijkingen, maar dan kunt u contact opnemen met: ordini@viadurini.it.

Verzendkosten?
Op de trolley is er altijd duidelijk gemeld en voorafgaand aan de bevestiging van de aankoop verzendkosten. Ze natuurlijk variëren afhankelijk van het gewicht en volume van de bestelde artikelen. We hebben geen extra kosten voor leveringen in moeilijke locaties. Het tarief is geldig voor alle Italiaanse eilanden uitgesloten dat een kleine vergoeding zal hebben.
Voor hulp in elke fase van uw aankoop kunt u contact met ons op het volgende adres: clienti@viadurini.it.

Wat koeriers zullen mijn pakket te behandelen?
viadurini.it geselecteerde professionele partners beheren van zendingen:

- Voor artikelen die tussen 0 en 30 Kg - SDA Italië
- Artikelen tussen 30 kg en meer dan - Fercam Italië met laadklep

We zijn ook in staat, bij overeenkomst, aan te leveren aan het plan.
Voor verdere informatie, aarzel dan niet om ons te contacteren.

De koerier passes, maar ik ben niet thuis, wat gebeurt er?
Maak je geen zorgen! Uw goederen moeten in opslag in het magazijn van de koerier in uw buurt. Onze koeriers zullen streven naar een voorafgaand contact met u op om de nieuwe levering. Het is zeer belangrijk bij de bevalling aanwezig te zijn.

Wat te doen op levering van het product
Bij de levering, zal de koerier u vragen om een ​​document om te bewijzen dat hij het pakket geleverd aan het adres of aan de persoon die was om het te ontvangen ondertekenen. Als je geraden dat het pakket beschadigd lijkt of tekenen van inbraak kies de optie Ik ga akkoord met het schrijven van de reden voor de reserve zwembad, zoals de verpakking geknoeid, beschadigd, open, natte, nat, enz. Het is een formule die verklaart dat u hebt ontvangen verpakken, maar sommige dingen kunnen niet worden gemonteerd.

Zendingen in het buitenland?
We kunnen allemaal leveren in heel Europa. Stuur een email naar clienti@viadurini.it en geeft het land van bestemming met de exacte adres. Wij zullen u voorzien van informatie en gerelateerde kosten.