Verzending & Levering - Nuttige Informatie
Hoe plaats ik een bestelling bij Viadurini?
Als je een of meer producten hebt gevonden die je leuk vond, voeg ze dan toe aan het winkelwagentje en klik op de knop "Afrekenen". Vul een formulier in met uw persoonlijke gegevens voor facturering en verzending. De eerste keer dat u een bestelling plaatst bij Viadurini, worden uw gegevens opgeslagen om toekomstige aankopen te vergemakkelijken.
Viadurini is geautoriseerd om online te verkopen en respecteert de verkoopvoorwaarden die op haar website zijn gepubliceerd.
Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Als u in het bezit bent van een van onze kortingsbonnen, voer dan de promotiecode in voordat u de bestelling bevestigt. De laatste fase van het afrekenen is het betalingsgedeelte.
Klik op "Afrekenen" om alle artikelen in uw winkelwagen te bekijken.
Zodra u de verkoopvoorwaarden heeft geaccepteerd, kunt u uw bestelling voltooien.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een bevestiging per e-mail met alle details van de aankoop.
De producten die aan uw winkelwagen worden toegevoegd, worden niet automatisch gereserveerd. De aankoop kan als geldig worden beschouwd volgens het 2e artikel van de Algemene Verkoopvoorwaarden. Rond uw bestelling zo snel mogelijk af, voordat andere klanten hetzelfde item kunnen kopen!
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Het is heel eenvoudig om te controleren waar uw product zich bevindt. Ga gewoon naar het gedeelte "mijn profiel", klik op "mijn bestellingen" waar u al uw bestellingen met hun specificaties kunt bekijken.
Zodra de goederen klaar zijn om te worden verzonden, zullen we u per e-mail laten weten dat uw pakket op het punt staat om bij u te worden afgeleverd.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Elke keer dat u een bestelling plaatst, vindt u de geschatte levertijden op de pagina van de gekochte producten. In geval van vertraging veroorzaakt door de provider, wordt u onmiddellijk per e-mail op de hoogte gebracht. Neem voor problemen en / of zorgen contact met ons op via e-mail op: info@viadurini.nl.
Verzendkosten?
De verzendkosten worden altijd gemeld in de winkelwagen, vóór de bevestiging van de bestelling. Ze variëren afhankelijk van het gewicht en het volume van de gekochte artikelen.
Voor hulp bij elke fase van uw aankoop kunt u contact met ons opnemen via: info@viadurini.nl.
Welke koeriers verwerken mijn pakket?
viadurini.it heeft professionele partners geselecteerd die zendingen beheren:
- Voor artikelen tussen 0 en 30 kg - koeriersdienst
- Artikelen tussen 30 kg en meer - expediteur gespecialiseerd in meubelbezorging
We zijn ook in staat om, in overleg, op de vloer te leveren.
Neem voor meer informatie contact met ons op.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling aankomt?
Geen zorgen! Als u niet aanwezig bent wanneer uw goederen aankomen, kunnen de goederen worden achtergelaten in het magazijn van de koerier. Hij neemt contact met u op om de bezorging te regelen.
Wat te doen tijdens de bezorging
De koerier zal u vragen om een document te ondertekenen om te bewijzen dat hij het pakket op het juiste adres en de juiste persoon heeft afgeleverd. Zelfs als de verpakking aan de buitenkant niet merkbaar beschadigd is, kan deze aan de binnenkant beschadigd zijn.
Dus accepteer het alsjeblieft, maar schrijf: "Accepteer onder voorbehoud". Het bewijst dat je je bestelling hebt ontvangen, maar er is iets misgegaan. Verzend
je naar het buitenland?
Ja, dat doen we! Stuur een e-mail naar info@viadurini.nl en vermeld het land van bestemming met het exacte adres. Wij zullen de informatie en kosten verstrekken.